2015년 1월 4일 일요일

【港島區金鐘】Brekkie - The Petit Café

上個月月尾也是年尾,都幾乎可以確定係辛苦而且多勞的一天,
所以為左令自己可以苦中有一絲樂,就早出門口,去公司樓下既The Petit Café買早餐。
去到見到咁多新鮮既酥餅,即時選擇困難,排排下隊,就服務員已經問"Madam, What do you like to have?" 還未想到要吃什麼的我,唯有一次叫兩個,反正價錢這便宜~
真係很精緻,而且又香氣撲鼻 
即時忍唔住食左個BLUEBERRY DANISH($15),一吃就停不了,真的好喜歡入面用左cream cheese既味道,同酥皮真係好夾~為左了解佢個結構,士多啤梨果個我就專登切開左一半,比我發現,原來士多啤梨既芝士餡仲多啲,同埋個士多啤梨完全唔酸,
因為我唔祚日食士多啤梨既因就係因為我驚佢酸~
不過呢個就完全唔酸 *^_^*

等我遲啲一次過買幾個返去屋企開心SHARE下先  ,(◡‿◡✿)因為一家都係芝士怪  
如果經開金鐘,絕對可以試下!
如果唔係因為要返工,絕對會喺下面坐一下,因為真係好鬼舒服XD



BLUEBERRY DANISH ($15)
 
STRAWBERRY DANISH ($15)

STRAWBERRY DANISH ($15)



STRAWBERRY DANISH 內的忌廉芝士及鮮草莓
۰• ♥ 草莓草莓我愛你•۰

店名:The Petit Café
地點:金鐘金鐘道88號太古廣場4樓407號舖
電話: 852 2918 9293

댓글 없음:

댓글 쓰기